Mysig kväll med tjejorna

Hej
Idag tog jag och Tobbe en sovmorgon, vi vaknade kl2..

Tänkte berätta om igår, Eftersom Karolina fyllde 18 i torsdags så hade vi en tanke att fira henne, men våra planer gick i kras så allt som var så perfekt planerat blev inte av.  Istället ska vi fira den på lördag och då jävlar Karro, då ska du inte bli besviken. Det lovar jag!

I alla fall. går dagen. Vi började med att vi va hos
Ida, vi drack ett glas vin och gjorde i ordning oss, det var trevligt! Sen åkte vi till St. Eriksplan och åt på en jätte mysig restaurang. Men gissa vad, när vi skulle ta pendeln, Vårt tåg var självklart inställt, tågen är aldrig inställda men när vi väl ska ses så är dom det, jävla skit SL.

Väl framme på restaurangen hade vi jättetrevligt. Vi åt buffén och sen åt vi jätte god cheesecake!

Vi hade sedan beställt en tårta som vi åkte och hämtade och sedan åkte vi till Linn och åt den och hade tjejsnack.

Lite bilder från kvällen!

image177


image162
 Under tiden när vi väntade på pendeln var det några som blev rastlösa!


image163
Jag på pendelstationen i Kungsängen

image164
Alla mina tjejor

image165
Ser dom trötta ut eller? Sara, jävla bitch! ;P

image166
Sara poserar!

image167
Sweetahearts!

image168
Dans på perrongen

image169
Freaks!

image170
Ida kan hålla vinflaskor med tuttarna! Vilken talang...

image171
Jag och Linn på restaurangen, jag ser ut som fan jag vet!

image172
Matvraket Ida!

image173
Le tårta

image174
Otroligt söt bild på Ida och Karro!

image175
Jag och Sara..

image176
Karro sötnos!



WE ARE ALL FREAKS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback