Mysdag

Hej alla
Hoppas ni har haft en mysig och trevlig                    ALLA                                     
                                                                             

                                                                                           DAG
Idag vaknade jag kvart i 7, PIGG!? När jag sen gick ut till bussen trodde jag att jag hade missat den men det hade jag inte! Bussen kom efter 2 minuter och sen när jag kom till Spånga kom pendeln på en gång, och i Sundbyberg kom t-banan på en gång när jag kom ner till perrongen, i Fridhemsplan kom bussen när jag stog vid övergångstället! Snacka om tajmad dag!

Jag kom dock lite sent men ändå!

Idag hade vi engelska, vi läste kärleksdkter, och skrev en sammanfattning av en text om "Valentine". På svenskan Läste vi en text av Edgar Alan Poe.. Inte det bästa jag läst kanske. Efter det hade vi Info & layout, hmm jag tycker inte om fröken länre hon hatar typ mig.. usch. Men vi fick geléhjärtan! mumsfillibabba!



Sen gick jag och Karro och åt på Il piatto! Jag tog dagens sallad, Kyckling och permesan och Karro tog dagens smörgås, rostbiff och brie!

När jag satt där fick jag sms från min optiker, jag har fått mina glasögon! Jippi!

När jag kom hem gick jag till Konsum och köpte vaniljhjärtan och geléhjärtan till min älskling, skulle köpt Dom där Lindt kulorna som låg i ett fint hjärta men dom va slut, typiskt! '
                                                             
Sen gick jag hem och gjorde te, sen kom min älskling och jag överraskade honom, han blev jätteglad.

Tobbe ska sova här i natt så vi var tvungna att å till honom och hämta hans linser och hans dator men gissa vad som hände, jag tappade mitt busskort utomhus, så jag fick gå tillbaka hela vägen innan ja hitade de, men istället för att gå hem gick jag tillbaka hela vägen till Tobbe ( jag är inte så smart ). Det blev en lång promenad för mig idag!

När pappa kom hem gjorde han oxfilé, klyftpotatis och Bearnéssås, de va smarrigt!

Nu har jag och Tobbe varit på Konsum igen och han köpte fin chocklad till mi, Tack älskling!

Juste, MVG uppgiften i rättskunskap tror jag att jag skippar, jag kommer inte på nått att skriva, de var ju faktiskt frivilligt att skriva!

Nu ska jag gå och kolla på TV med älsklingen!

Ha en fortsatt trevli kväll!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback