Misstag

Hej igen
Nu har jag duschat, och sen tänkte jag lägga mig å kolla lite på TV, men gissa, jag somna och har sovit i tre timmar, jätte kul, jag som trodde att jag skulle kunna somna tidigt idag och inte va så jävulskt trött imorn, men nej!

Idag vaknade jag tio i 7 när pappa kom in rusande på mitt rum och undrade om jag inte skulle gå upp, jag svarade i sömnen att jag var vaken, Hänt er? Vilket fall som helst så gick jag upp och klädde på mig, kan tyvärr inte visa dagens outfit eftersom jag har bytt om till myskläderna! =) Jag hade i alla fall svartklänning, med en beige kofta till, vilket jag ångrade när jag gick utanför dörren och upptäckte att det var svinkallt ute, -5 grader..

Självklart kom jag sent till skolan, med tanke på hur det har varit de senaste dagarna var min sena ankomst ingenting mot va den har varit.

Vi hade rättskunskap och vi fick tid att göra vår uppgift som ska vara inlämnad på fredag som jag inte ens har haft en tanke på att påbörja. Jag har verkligen inte haft tid.. När vi sen hade coach tid utsatte vår klas ROJEN som antimobbningsrepresentant, undra vilka som röstade på honom eftersom iprincip alla var missnöjda efteråt.

På rasten mellan coach och Svenskan somnade jag, då och då vaknade jag av enstaka kommentarer jag hörde,
T ex  Olle: "Jag pruttar i hennes ansikte så hon vaknar"
Självklart vaknade jag till och sen la jag mig ner och fortsatte sova tills Rasmus kom och petade på mitt revben så jag flög i luften...

På svenskan var jag som en död zombie.. Vi kollade på Frankenstien, den med Robert di Nero som monstret. den va faktiskt helt okej, men vi fick bara se en halv timme på den.

image191

Sen hade vi Info & layout, vi gjorde Alla hjärtans dags kort idag, det va kul tykcte jag.
När vi sedan slutade åkte jag, Ida, Linn och Karro och åt på Pizza Hut på Medborgarplatsen, de va gott!

Runt klockan 2 åkte vi hem, jag och Ida tog pendeln, och nu är jag hos min älskling, och jag är trött känner jag..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback