MASSAGE

Hej igen
Nu har jag varit och fått penicilin.
 


Det enda jobbiga var att när mamma ringde mig sov jag så jag trodde hon sa, kvart i 12 när det var kvart över... så hag fick vänta. Sen åkte jag och åt lucnh med mina vänner, det blev en kalkon och Brie macka och en te!

Kl 14.00 träffade jag min moster. Först fick jag nålar, (vissa gjorde JÄTTE ONT!) 5 på ryggen i på varfera hand och en på vardera fot, + en i vardera knäveck! Men sen fick jag ligga och ha värme på ryggen och värme på fötterna, underbart! efter ungefär en halvtimme fick jag massage, underbar massage! Hon använde nån muskelvärks salva som luktar jenka, så nu luktar jag gott =)

Nu har jag fått en hemläxa av henne, jag ska ligga på golvet med fötterna i 90 graders vinkel (benen i soffan) och ha en värmekudde på ryggen. Tänkte passa på att läsa lite Rättskunskapnär jag ändå ligger där..

Först ska jag göra mig en kopp te, smaskens!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback