Måndag

Hej, Har precis kommit hem.

Klockan 10 idag gick jag upp och halv 11 var jag ute, jag åkte för att träffa Ida, har saknat dig så mycket gumman<3
Vi gick på stan och jag köpte min nya väska, LOVE IT!

 

Sen fikade vi, åt två små jättesöta muffins =) Sen följde jag henne till skolan för att hämta hennes väska. På vägen dit mötte vi en idiotkärring, hon ställde sig och skällde ut oss för att vi "skrek", tyckte inte riktigt att vi gjorde de, men anyway, hon va konstig.

Sen åkte jag till brommaplan och beställde en ny tid hos Tandläkaren..
Eftersom jag och Tobbe ska åka skidor imorn åkte jag till pappa och skulle hämta skidkläder, men eftersom jag har sån tur, lyckas jag pricka in just det tillfället då pappa va och hämtade Neo och jag hade självklart inga nycklar så jag fick stå och vänta i solen!




image262


Sen kom Tobbe och vi åkte till IKEA och köpte en liten blomma och ramar.



Nu ska jag dricka varmvatten med eukalytus honüng, har lite ont i halsen.
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

jättekul att träffa dig sötnos!:)

Postat av: Ida

jättefin design emilia:D

2008-02-25 @ 17:16:40
URL: http://chillan.blogg.se
Postat av: Emilia

Svar: Tack, det var jättemysigt att träffa dig igen!

2008-02-25 @ 18:15:02
URL: http://emiliaaes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback