Måndag

Nu, gott folk, ska jag berätta om min dag!

För första gången på väldigt länge har jag kommit i tid till skolan, jag var till och med i så god tid att jag hann ta en promenad från Fridhemsplan till skolan! Känner mig väldigt stolt...

När ja kom till skolan hade jag italienska prov, det gick åt helvete! Hon tog med saker som hon aldrig tagit med förut!

sen hade vi engelska, Helena (engelska fröken) och min coach Anna gick igenom vårt projekt som vi ska ha under tre veckor, med ämnena Engelska, Svenska och Rättskunskap involverade. Vi fick reda på grupperna som vi ska jobba i, jag ska vara med Sandra, Rojen, Zebbe och Johan... hmm. AND I'M THE BOSS! MUHAHAHAHA....

Min kära coach tycker at jag ska vara ansvarig, Tack tack!
Det jag ska göra är att 
- Ta närvaro varje lektion
- Anteckna vad vi har gjort varje lektion
- Vara odningsvakt!
- Anteckna vilka som gör vad!
 
Resten av engelska lektionen skulle vi översätta en svensk text till engelska.. BORING 

På FekB lekionen fick vi vara i vårt gamla klassrum, JAG HITTADE MINA GAMLA DUNTOFFLOR! <3

image237


Vi fick tillbaka proven vi jorde i fredags, det gick inge bra, fick G/VG trots att jag tog fel på 85 000.. hehe, så, då dåligt var det kanske inte.
Resten av lektionen Kollade vi på Lyxfällan, haha, jävla losers!

Nu är jag hemma och ja har precis ätit jättegod mat, Sweetchili kyckling med pasta, feta, pinjenötter och sallad!

Nu ska jag nog ta och läsa lite engelska bok!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: josiee

duntofflor e det bästa:) Sov gott!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback