Måndag - min dag? nej...

Häj alla!
Nu sitter jag hemma hos min papi. Har inte så mycket att göra, borde plugga men jag orkar inte..

Min dag började inte bra, jag sov hos Tobbe (något som var bra), men inatt kunde jag inte sova så ja bestämde mig för att vara vaken hela natten, tänkte att det  var en bra idé, men smart som jag är lägger jag mig bredvid min älskling, som ska sova, och läser. Klart man somnar....
 
Så då sov jag ett tag men sedan, när min klocka ringde kl 6 var jag inte så pigg på att gå upp så jag tänkte, " jag har ju faktiskt inte skolkat på länge, jag skippar engelskan." så jag ställde om klockan till 8 ( då jag egentligen började).
 
Men självklart kommer tobbes mamma in kl tjugo i 8 och frågar när ja börjar, är så otroligt irriterad på att hans föräldrar jämt och ständigt ska lägga sig i vad jag gör, dom har ju förfan tre egna barn som dom borde se efter med tanke på hur dom sköter sig, ska inte å in mer på det.

Efter henne kommer hans pappa och sen kommer hans mamma igen!? Kan dom aldrig ge sig. Så tillslut sa jag att jag började 9 men då började dom tjata om att dom måste prata med min pappa, åh jag blir så trött, vill kalla dom nått men ska inte göra det. 
 
När jag väl är framme i skolan är jag jätte trött och har inte alls lust med att gå i skolan. Vilket fall som helst hade vi FekB och de gick bra sen hade vi lunch... vi åt med killarna i klassen på "Två drakar". Jag och
Linn åt pasta med nån sås, helt okej.. Men Vi, dumma som vi är, trodde att Jacob för en ån skull skulla vara lite trevlig mot oss, men gissa.. Så här sa han

-Ta den Pärondrickan som är på den sidan (pekar på höger)
-Okej, varför?
-Den är mycket godare, den andra är vattning...

Självklart trodde jag och Linn att han ör en ån skull var trevig och snäll men nej, gissa, den sprutade åt alla hål, jävla Jacob!

Sen hade vi Italienska, alla trodde att vi hade prov men vi hade tagit fel på dagen, det är på onsdag.. Men jag fick veta att jag liggr först i "Stella D'oro" tävlingen! Är man inte bäst eller?`

image186


Har lärt mig hur man säger vad man har på sig på italienska, så jag tänkte lägga upp en "Dagens outfit" på italienska, den ni!  =D

Nu ska jag ta en kopp te och sätta på mig min "JENSEN DRESS"!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: T

var bara tvyngen att kommentera: Du skriver bra tycker jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback