Lördag, hoppas den blir bättre än fredagen!

God morgon
Jag måste berätta hur busig jag är(ganska smart också faktiskt...)
Som dom flesta vet är min älskling väldigt trött på morgonen och har svårt att gå upp-'

Igår somnade jag ganska tidigt ville bara sova bort den hemska dagen, så imorse vaknade jag självmant kl 9.30..
Smarta jag kommer såklart på idén att lura älsklingen att kl är 13.00 så han får brottom, vi ska nämligen till bolaget och handla lite sen ska vi till Bromma zoo eftersom vår lille pippi kommer på måndag!
                                          

Vilket fall som helst så blev han jätte stressad och skyndade sig upp och satte i sina linser, han anade inget förän han frågade mamman sin varför de inte hade åkt än, hon kollade på honom och tyckte han va korkad..

Sen kommer lille jag och förklarar för honopm att kl är halv 11.. då lev han först lite sur men ändå glad eftersom han för en gång skull inte behöver stressa på morgonen!

image82
Nu ska vi snart duscha och sen åka och handla, ikväll kommer Niklas och Karro =) 

                                            

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Bli medlem här: http://www.zylber.com/?ref=37931
och få gratis presentkort på smycken när du blir medlem och för varje medlem du värvar.

Fri frakt, alltså blir allt helt gratis!

Postat av: karolinan

hoppas ni får en trevlig kväll!!

2008-02-02 @ 15:00:06
Postat av: Kim

gullig pippi :D

2008-02-06 @ 18:29:38
URL: http://kkimo.blogg.se
Postat av: Kim

gullig pippi :D

2008-02-06 @ 18:29:55
URL: http://kkimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback