Jobbig dag

Den här dagen kändes skön i början men nu börjar jag känna att jag inte har lust med nått, undra varför, vet inte vad jag ska göra, har läst typ 70 sidor i min bok idag.. du börjar jag känna att jag inte orkar läsa mer.

Har funderat på vad jag ska hålla tal om på Svenska nationella. Fundrerar på om jag ska ta samma ämne som i nian, om jag inte kommer på nått bättre, de va rasism.

De blev inga sura Ahlgrensbilar eller nån "Tobbe lagad"  mat. Jag gjorde mig Te och En tallrik glass med chocklad och kola sås =)

Kom just på att jag kanske ska träna lite, sen ta en varm dusch och göra ansiktsmask och bara ta hand om mig själv!
- De låter som en bra idé!
image227

Hörs senare!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback