Irriterad

Hej gott folk
Idag vaknade jag kl 9 då min älskade svärfar kom in som vanligt och undrade om inte Tobbe skulle gå upp snart...
Sen åkte Tobbe iväg till tentan men kom hem lika snabbt ungefär. Han hade inte pluggat tillräckligt så han tänkte att de inte var nån idé att försöka.

Jag gick i alla fall upp halv 11 då Ida ringde =) Skulle egentligem ha träffat dom idag och kolla på resor till Nice som vi har gett Linn i 18 års present, men dom bestämde att dom skulle ses kl 3 då jag verkligen inte kunde..

Så nu sitter jag här, tänkte kolla lite resor jag också. Har sätdat lite, är lite så irriterad på allt, igen bra dag alltså.

Kl 5 ska jag och Tobbe till min moster som fyller år! Det ska bli trevligt.

Har ingen lust att skriva nu, får bli när jag är på bättre humör

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

Fin blogg! Kolla gärna in våran blogg. Ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback