Hemma

Nu ska jag berätta, Jag och min svärmor, Anette, har lastat massa plankor och skit från poolbygget i höstas, och kört dom till skroten. Men gissa vad, vi åkte runt i 2 timmar, först till tippen i järfälla, självklart va den stängd JUST på fredagar. Så vi åkte till Lövsta, men sen stängde kl 16.00 och vi var där 16.23, typiskt, så vi körde till BROMMA tippen. slängde allt där och körde hem, det var tungt att bära allt så jag är stolt över mig!

Nu har jag och Tobbe vart och köpt hårfärg och pantat massa.. Rosanna är hemma ikväll så hon ska färga mitt hår, lägger upp en före och efter bild sen, men tyvärr, ni som ville att jag skulle ha slingor nu, jag hade inga pengar så jag kunde inte fixa det så det får bli en annan gång för jag står inte ut med min utväxt längre!

På vägen hem från Coop plockade vi upp Oskar så nu sitter dom och spelar Guitar hero.
Jag är hungrig, vi ska äta fick och potatis mos, gott!

Nu ska jag städa sovrummet!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback