Hemma hos mammi

Nu är jag hema hos mammi, jag sa tidigare att jag skulle städa, tror ni att det blev så? , vi somnade på soffan, var helt slut efter gårdagen. Har kommit på att varje gång jag har sagt att jag ska göra nått så har det aldrig blivit så..

Åkte iaf från Tobbe kvart i 5 och tog pendeln till Sundbyberg och åkte till Fridhemsplan, skulle köpa hårfärg men gissa om jag glömde mitt kort i Tobbes plånbok igår.. så det blev ingen färg, typiskt!

Jag gick sen till Restaurangen jag ska börja jobba på på tisdag, "Texas burger co." ligger på Hantverkargatan 63=) Tänkte egentligen bara titta vart de låg men Gerry var där så jag fick komma in och titta!


Så nu sitter jag här hos mammi och tänkte lägga upp en dagens outfit.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback