Fredag - Veckans sista skoldag

Hej
Nu är det äntligen Fredag! Imorse gick jag upp kvart i 8! Jag började halv tio. Hade sån där  tur idag igen, fast fick vänta lite längre, men det var tur i alla fall. Kom 5 minuter försent till  rättskunskapen. vi gick igenom internationell rätt och sånt.

Efter det hade vi FekB, PROV!  Gick åt helvete!, missade att bokföra en affärshändelse på 85 000, ganksa mycket skillnad. Vänta bara det finns en anliedning tilll varför det blev så.

Eftersom jag fick mina glasögon igår hade jag dom på mig, ett misstag. När man precis har nya glasögon är inte ögonen vana så man fårt lätt ont i huvudet. Och gissa, jag Fick världens huvudverk så jag var tvungen att byta glasögon under provet. Därför gjorde jag det där felet, huvudverk och prov passar inte bra ihop.

Men som tur var, pratade jag med Rola (min lärare) och hon sa att de inte gjorde nått för hon visste att jag kunde det. Tur för mig..

Sen hade vi lunch, vi åt på "Två drakar", var väl ingen höjdare... Efter det hade vi Mental träning, lektion i 1,5 timme typ.

Sen åkte jag till stan och köpte en present till min moster som fyller år imron!
Idag var Martins begravning så jag åkte till Tobbe där dom var och åkte sedan hem till honom, där jag är nu..

Nu ska jag kolla på Simsons!
image205

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback