Första dagen på mitt nya liv

Hej som ni vet startade jag mitt nya liv igår.... Gissa hur det har gått?

Kan ju börja med att berätta att jag åt fetaste kladdkakan ever idag. så himla god. Kanske inte det som mitt nya liv gick ut på:P Sen har jag fått Ryggskott, gör så otroligt ont, ska vara hemma imorn ohc plugga för jag får inte sitta upp för mycket och då är kanske inte skolan den bästa platsen att SITTA på.  Så jag ska istället åka och få massage av min underbara moster kl 2 =)

Jag tog bilder idag som jag tänkte ladda upp, jag är nämligen hos min mamma idag och han har ju USB sladden, men gissa vad,.. Den är borta, vi , eller rättare sagt mamma, letar efter den som en tok. lägger upp bilderna senare om vi hittar den!

Imorn fyller Karro år! Grattis i förskott Gumman! <3<3<3

Nu ska jag lägga mig på soffan med värmekudden på ryggen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback