FETTISDAGEN!

Hej alla tjocka och glada som ska äta semlor idag!
Jag har varit i skolan idag, ville egentligen vara hemma för som sagt, jag är jäääätte trött på skolan! Vilket fall som helst så köpte jag med mig SEMLOR till mig och ´Tobbe, smarrigt värre!

image91

När jag kom hem fick jag se min pippi! sötaste fågeln i världen!! jag älskar han redan fast att han är jätte rädd för allt, stackars Joppe!

Tobbes lillebror hade bett deras mamma att köpa choklad sås, men det hon inte såg var att hon köpte choklad med banansmaks sås! Hur smarrig som helst, tur att det bara va jag som gillade den!

                                                                                               image92

Håller på å skriva klart min Svenska uppgift. Den ska vara inne ikväll, är klar men ska bara lägga til vilket år Robinson Crusoe kom hem...

Puss och Kram, ät banan och choklad sås! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback