Dag tre på mitt nya liv - börjar bra

God morgon!
Mamma ringde och väckte mig för en halv timme sen, berättade att jag ska till läkaren kvart i 12, perfekt tänkte jag eftersom jag ska äta lunch med min vänner kl 12.30.

kl 14.00 ska jag till min moster och få massage! DYLIGT som Karro skulle sagt ;D

Gick upp och gjorde mig en smoothie, den var supergod!






KLAR!
image146

Nu ska jag nog plugga lite eftersom vi har rättskunskapsprov imorn!

Tänkte först hylla min kära vän KAROLINA med en liten sång!

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR, 
JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!

HON LEVER, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!!!

GRATTIS STUMPAN!


Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback