Boring

Hallu
Nu sitter jag och har så där jättetråkigt igen, Tobbe och hans pappa sitter och tittar på Disneychannal, haha, de e faktiskt helt okej att titta på en dag då man har tråkigt, men jag orkar inte, vill inte sitta där hans pappa sitter, orkar inte ha nån jobbig disussion.
image194

Tänkte bara säga att det är kul att ni tycker min blogg är rolig att läsa, alldelses precis sa Karolina
Du skriver så bra + roligt!

Dessutom har någon skrivit att hon tycker min blogg är bra, känner mig stolt.

Hmm, undra vad jag ska hitta på nu, jag har tråkigt, har läst lite bloggar men nu är det ingen som är så duktig som jag och uppdaterar, så de finns inget nytt att läsa..

Jag vill ha godis, godis är gott, godis tycker om mig, jag tycker om godis, GE MIG GODIS!

image195
                    
 Bara för att göra mig lite mer sugen..  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback