Måndag

Det är måndag, Imorse skulle jag och Carro åka till vällingby i private business. Var där 1 timme för tidigt så vi satt i ett kallt trapphus och frös i en timme, burr burr. Sen åkte jag för att möte Karro i skolan för att göra ledarskapsuppgiften, sen va tanken att jag skulle åka till älsklingens skola och plugga, men eftersom han är värdelös på att gå upp på morgonen så hann han inte så min plan att äta lunch med honom och få lite plugg gjort sket sig. Så istället åkte jag hem och renskrev det jag och Karro hade gjort och sen började jag leta paragrafer till affärsjuridiken vilket gick sådär men har hittat tre iaf, men ska få hjälp av Richard så de e lugnt, sen bestämde jag mig för att lägga mig och läsa kapitlena till det moment vi håller på med, men jag är helt slut så själklart somnade jag.. När jag vaknade gick jag och Tobbe en prommis till handlarn så han kunde posta ett brevis. Det var väldigt skönt för huvudet att få lite frisk luft iaf :) Nu ska jag snart äta middag och sen läsa lite till affärsjuridik.. Sen ska jag nog sova tidigt idag!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback