Måndag i jämtland

Hej hopp!
Sitter här i kalla och snöiga jämtland, men det är inget att klaga över det är ju underbart! Har inte gjort något speciellt de senaste dagarna, och inte idag heller, ska hälsa på lite folk idag var det väl tänkt :) Sry för att jag inte visar några bilder men de kommer när jag kommer hem.

Förresten, jag har hittat en dator nu som jag ska köpa för mina födelsedags- och julklappspengar, dessutokm har jag hittat en mobil så jag är hur lycklig som helst! Och vet ni vad, på torsdag firar jag och älsklingen 4 år! Men man lär väl inte vara så pigg på att fira den dagen efter nyår så vi firar på fredag, med middag på jämtkrogen :D det är jättegod mat där!

Snart ska jag klä på mig och ta mig ut i den underbara kylan.

Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Puss, puss kom snart hem igen. Saknar dig:)Pappa

2008-12-30 @ 15:57:40
Postat av: MIe

Men men...har du en BLOGG??? Och har haft i jätte länge. Det visste inte jag. Nu har jag en till blogg att läsa. Kanske borde starta en blogg för Neo och Mika. Hur gör man?



Du får visa när du kommer hem...om du kommer hem mer. Neo säger att "Milia är borta", "Milia sover Tobbe".



Kram kram - Mie

2008-12-30 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback