Måndag

I natt kunde jag inte sova, somnade kl 5
och min klocka ringde
halv 6, KUL!! Så gissa om jag var trött idag. Gick till skolan, men
tror ni inte att jag glömt att SL har bytt tidtabell alltså missade jag bussen och pendeln så jag trodde att jag var körd men jag kom prick 8 vilket gjorde att jag hann till talet!! Talet gick bra och jag fick bra feedback och får VG i svenska, jag är nöjd!

Sen åkte jag till Alvik för att lämna in mina skor på omklackning och sen åkte jag till vällingby för att köpa klänningen men självklart var den slut i min storlek så jag gick till Gina Tricot och köpte en kjol som jag ska ha på min födelsedag :)


Sen åkte jag hem och dog, la mig över sängen för att prata med Tobbe, men det slutade med att jag somnade, kommer
inte ihåg hur jag kom under täcket men
jag vaknade kl 6 och hade då sovit i 5 timmar, jätte skönt!

Nu ska jag nog ta mig en kopp te och fira att jag inte har något mer i skolan nu! Sen ska jag nog sova!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback