Fredag

Äntligen Fredag. Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag fyller år. Har dessutom bara ett tal kvar, ett hyllningstal, ska hylla JULAFTON, för vilken annan dag på året är lika mysig som den? Så det ska jag göra i helgen, det ska bara vara 1 min så det går nog fort att göra. Sen ska juag sy lite saker och kanske köpa lite julklappar vi får se, jag är som sagt en fattig student. Har fått veta två slut betyg också, MVG i affärsjuridik! jag fick det jag är så nöjd. sen fick jag MVG i bild också ;) Nu väntar betyg i filosofi, antagligen vg, och Svenska, hoppas på VG men han är så snål med betyg så man vet aldrig.. Jag tycker iaf att jag förtjänar ett VG :)

Ikväll ska jag nog börja sy lite på en julklapp. Kolla på Idol finalen kanske :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback