Födelsedagen!

Vet att jag inte uppdaterat men har haft så mycket att göra :)
På min födelsedag hade vi som sagt släktfest, kl 19.00 kom de flesta och vi hade middag, tårta, presentöppning och det var några som höll tal och jag grät till alla :P Sen städade vi och på fredag åkte vi hem och sov en stund och sen städade vi klart hemma. Sen vid 6 kom några kompisar och sen drog vi ut, synd att Ida, Linn och Sara inte svarade så vi inte kunde ses... I lördags låg jag hemma hela dagen och idag har jag varit inne i stan och träffat Sandra och sen åkt förbi mammsen en stund. Nu ska vi snart åka och lämna vår fågel Ernie till en av Tobbes kompisar eftersom vi åker till jämtland imorn för att fira jul och nyår. Sen när vi kommer hem ska vi packa klart och sen sova tidigt för vi ska försöka komma iväg vid 8 imornbitti...

Bilder på presenter kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback