Att julhandla...

...är roligt, idag, efter många om och men, kom jag och Tobbe iväg till IKEA och inhandlade yttligare 3 julklappar till tobbes kusiner, väldigt fiffiga saker. Sen, eftersom min älskling har fått sitt studiebidrag, åkte vi till willys och handlade mat, haha känner mig så gammal men men, mat blev det trots att vi åker till jämtland nästa vecka, men som sagt mat är mat och man behlver väl det antar jag. Jag köpte lite saker till mih.

- Kamomillte, som är lugnande som förhoppningsvis gör så att jag sover bättre...
- Pepparmyntste, som är jättegott
- Exotisk smoothiemix, som är nyttigt, i guess?
- En påse malaco truley
- Äppeljuice
- Ingefära

Det var mitt inlöp som min underbara älskling köpte åt mig ;D

Nä nu ska jag göra mig en kopp kamomillte och sen hoppa i säng

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback