SKOLAVSLUTNING!

Igår va de min första sommaravslutning på gymnasiet! JÄTTESKÖNT!

Jag kom till Rålisskolan vid 11 och vi hade en ganska kul avslutning men filmer och bilder som Micke, Mike, hade ordnat vid halv 12 kvart i 12 gick vi tillbaka till klassrummet och fick betyg :) ganska nöjd är jag de kunde varit bättre.
I alvik väntade tobbe på mig för vi skulle käka och köpa blommor till Richard, eftersom han tog studenten! Men istället för att fixa allt där åkte vi till brommaplan och mötte Diana ocg hennes pappa och Julia. vi hade jättebrottom sen så vi tryckte gasen i botten mot Skärholmen. vi kom precis i tid till hans utspring som var kl halv 2. sen hade Richars mamma fixat ett specal flak! EN SKROTBIL PÅ EN LASTBIL! fy fan va klockrent, Richard gick ju nån linje med mekaniker utbildning typ. Jag och Diana åkte i lastbilen ett tag sen hoppade vi in i Tobbes bil och mötte upp dom i traneberg och så hoppade jag och Diana in i skrotbilen, de va en upplevelse! vi åkte senare till mottagning, vi hade jätte trevligt och vid halv 10 - 10 kanske åkte jag, Tobbe, Diana, Richard, Ida, Fredrik, Niklas B, Viktor L och Ceasar till Stuvsta(?). Meningen var att vi skulle på nån fest där men vi kom fel tror jag, i alla fall så¨på nått sätt kom vi till festen men det var nästan inga människor där, tråktigt! men iaf så blev det bråk sen och en kompis fick åka till sjukan, alla var med honom där och alla grät, alla bråkade. Det var verkligen inte kul. Vi kom hem runt halv 5 imorse. Kanske inte den bästa avlutningen, i alla fall inte slutet!

Idag vaknade jag vid 12 låg och kramade Tobbe, men sen bestämde jag mig för att lägga mig på studsmattan och steka lite! jag är bruuuuun nu :D

Vi får se vad som händer senare, Tobbe ligger fortfarande i sängen !
Vi kanske åker och hämtar bilen hos Richard, kanske skulle vi grilla med alla. Men vi får se, hör av mig senare!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: chillan

baby saknar dig <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback