NIKLAS STUDENT!

hej. idag är de Niklas student, vi har varit på mottagnigen från 5 till 10 ungefär, innan dess skrev jag itt sista prov på prövningen, fy fan va skönt! efter det åkte jag ochTOBBE! till Kista och köpte en gul klänning till mig, ett vittskärp, en jättefin topp. och ett par nya skor :D sen åkte vi till tobbes skola och hömtade hans fiiina betyg sen iväg igen till läkaren, men de får ni inte veta, PRIVAT! efter ett väldigt nervöst läkarbesök gick vi och köpte en fick-plunta till Niklas, med ett inbyggt shot-glas, sen åkte vi och hämtade DIANA, äslkar dig min sköna älskade sötnos <3, vi åkte hem och tog en tequila utan citron...=( sen satte vi oss ibilen för att köra mot mottagenningen, jag hade jättetrevligt men jag saknade IDA och FREDRIK! nu är jag hemma, jättesjuk, kan inte prata och inte andas... jaja, hoppas de blir bättre imonr, (inte för att jag tror de då, men men ) . nu ska jag dricka vatten och gå och lägga mig med min älskade, älskar dig sjuktmycket, du är den enda för mig, du och jag föralltid baby<3

Tänkte bara säga att den här kommentaren är grym!


image7
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback