Should I give it a try?

Nu är jag klar, för alltid, med studier. Ja i alla fall på gymnasie nivå. Men jag gjorde det och jag gjorde det bra. Jag känner mig så underbart lycklig när jag tänker på att jag faktiskt klarade av dessa år trots alla motgångar, att jag varit nära att ge upp. Men sån är inte jag. Jag kanske var men inte längre. Att ge upp lönar sig aldrig, därför måste man hitta sin motivation. Vilket jag gjorde och det var även det som gjorde mig så otroligt stolt över mig själv jag jag sprang ut den 10:e juni i regnet. Skit väder, men det gjorde inget, för jag var äntligen klar!


Mina planer.. I sommar verkar jobb kört. Men till hösten hoppas jag på ett jobb som ekonomi assistent om det inte blir av så blir det plugg.. Civilekonom har jag tänkt mig, tror det passar mig bra! Så under sommaren ska jag njuta av att vara fri, och då kanske jag ska ge bloggen ett nytt försök, eller var säger ni? Jag är hemma om dagarna, städar lite här och lite där.. skittrist, ska verkligen umgås med vänner, bada och sola vid poolen och bara vara lycklig.

Min student var underbar, dock lite ont i ben och fötter pga av mina skor, men det får man leva med, man tar bara studenten en gång, eller hur?

Champagnefruskost i Rålis i regnet, därför trängde alla ihop sig under bron, mysigt... sen var det dags för alla att gå upp till skolan för betygsutdelning, tal, skriva i mössan och även fotografering. Lunchen nästa, som inte var någon höjdare. segt kött och potatissallad. Sen var det såklart en avslutning i aulan, och vet ni vad! Jag fick diplom för BRApocket inför hela skolan, vet ni hur lyckliga och stolta vi var när vi stod där och hörde jublena runt om oss! Underbar känsla.



Sen tågade vi i regnet ner till rålis när vårt utspring var, vi var sista ut eftersom min klass inte kände nått större engagemang för alla tävlingar som pågått, men men, huvudsaken är att vi kom ut :D

Flaket var skitkul, docl blöt och kallt men kul som fan! vet inte om det regnade, men jag var definitvt blöt ändå ;) Ringde pappa på vägen hem och bad honom hämta mig i Spånga, vilket han nog ångrar eftersom han sa att jag stank som ett helt A-lag, haha! Jag skakade för jag frös så mycket, så en varm dusch förtjänade jag! Sen var det bara att ta på klänningen igen och ta emot alla gäster som kom och som gjorde min mottagning bäst! Det var supertrevligt och jag fick många fina presenter! Bl a, en resa till London med mammsen! <3 och en berättelse om mig och Tobbe av pappa och Mie, det var 18 tillhörande paket som hörde ihop med berättelsen! fick bl a höganäs muggar och en jättefin ljusstake från George Jensen! Av min älskling fick jag en natt på hotell och mysig middag. Tack alla för fina presenter!

Kvällen slutade på Ett Ställe på söder, som säkert hade varit superkul om det varit lite mer drag och bättre musik och om mina fötter inte sved ;) Så jag åkte hem tidigt och sen sov jag väldigt gott...

Så nu ger jag bloggen en chans! hoppas jag lyckas!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback