Slutet på dagen...

Nu är klockan över tolv och vi åt klart för ca 1 timme sen :) Dagen idag har sett ut som följande;
Vaknade och gav älskling frukost på sängen. Gjorde mig i ordning och åkte med pappa för att köpa datorn, men självklart var den slut trots att jag hade bokat den, vilket kasst system.. vidare till 5 andra butiker för att hitta något till älsklingen, tillslut hittade jag ochv pappa det Tobbe önskade sig, dvs en Playstation 3 kontroll och ett spel, så pappa köpte spelet och jag kontrollen :) Vi åkte till pappa innan vi åkte hem eftersom jag skulle slå in paketen, skriva under papper för överlåtande av mitt abonnemang och även beställa om min dator så nu kommer den om 2-7 dagar :) Sen åkte vi hem och tobbe fick sina paket.. Jag började med tårtan som för övrigt blev skitgod, sen blev jag Emilia the sås-master ;) haha, nej men vi skulle äta fondue (eller hur det stavas) och då ska man ha massor me såser och eftersom jag är jättebra på sånt så fick ajg sköta det :) Sen har jag nog inte gjort så mycket mer idag...

Imorn ska jag träffa Ida och fixa lite saker med mitt UF :)
(Jag är desperat efter ett jobb, om någon vet något säg till mig!)

Nä nu ska jag nog sova snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback