Måndag med nytt hår och nya produkter :)

Hej hej!
Nu har skolan börjat igen efter helgen. Och nu har jag äntligen klippt håret, fick ingen bra bild, men ni ser nog på ett ungefär.. Blev nöjd iaf :D



min dag började tidigt, gick upp kl 6, duschade och gjorde i ordning mig. Sen åkte jag till skolan och hade många lektioner, jag har ju ingen lunch på måndagar och onsdagar, men jag klarar mig, il piatto smörgås hinner slinka ner. När jag hade slutat klockan halv 2, åkte jag till mammsen för att hämta hennes symaskin eftersom vi är ganska körda på den fronten.. Så jag blev kvar där i ungefär en timme och snackade lite med Richard och Sen åkte jag vidare, med den otroligt tunga och jobbiga symaskinen till liljeholmen, för där jobbar pappsen så jag tänkte åka hem med honom för maskinen var så tung. Men jag gick förbi mamma och Ida som satt på ett fik och var där en timme! Jättemysigt att träffa dom :D Sen begav jag mig till pappas jobb och småjobbade lite med UF.

När jag och pappa kom hem åt vi lite mat och sen klippte han mig. Tobbe kom sen runt 8 och vi åkte och handlade. Köpte en brun-utan-sol kräm, värmeskydd för håret och Lindt excellence intense mint och en ny deo, rexona aloe vera :)



Nu är jag hemma och tänkte ta mig en dusch och sen sova.!

Imorn ska jag äntligen komma igång med träningen, så efter skolan kör vi! OH YEAH

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback