Lördag

Mitt huvud gör ont men jag kan inte ligga ner, det går bara inte, jag är inte sån, det måste hända saker hela tiden annars blir jag rastlös. Så efter att bara ha legat ner hela dagen igår så ska jag och Tobbe ta oss iväg för att äta.

Eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade kan jag berätta att jag var hos läkarn i torsdags för att jag hade feber från och till och någon fruktansvärd huvudvärk, kan knappt öppna ögonen. Så jag begav mig till läkarn men hon hittade inget så jag fick en remiss till en datatomografi, ni vet en sån här röntgen som man ligger ner i och åker igenom en stor grej, lite läskigt var det men jag åkte dit igår. Så förhoppningsvis kommer svaren i början av veckan.



Jag har iaf tagit mig en dusch så känner mig lite fräschare iaf.

Imorn ska jag SY igen.. :D men det är trevligt för jag får träffa mina underbara vänner:D
 
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback