Irritation i luften

Att sitta och kolla på stora kända bloggar kan ibland gör mig irriterad. Jag tänker inte nämna namn men en viss bloggerska som filmar sig själv (inte blondinbella) gör till rösten berättar om hur korkad hon är och bara ser allmänt dum ut gör att det pirrar i mina fingrar. Jag undrar varför hon har läsare... hon påstår dessutom att hon är en förebild, vem fan vill vara som henne? dum korkad blondin sm trycker fram tuttarna och kollar om folk kollar på henne när  hon går förbi.. nä usch, jag skulle då inte vilja vara som henne. om det är det som krävs för att få en stor blogg med massor med läsare så tror jag att jag trvis bättre med mitt natuliga liv med min lilla blogg..

och vill ni veta vad som dessutom hände mig för nån timme sen. jag är som sagt väldigt klantig av mig och sprang rätt in i en tegelstens-vhs som stog dammig på golvet, min stackars-redan-brutna-lilltå-för-några-år-sedan fick ta smällen, jag brukar springa in i saker men nu gör det så fruktansvärt ont kan fortfarande inte stödja på foten. stackars mig.. :) men jag måste vara glad för idag fyller min älskade år. GRATTIS ÄLSKLING <3

Nä nu ska jag inte irritera mig på blåsta bloggerskor mer ikväll...

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback