Hemma

Ja, jag är hemma, och mitt nyår blev inte så bra, jag hade så ont i magen och ryggen, var så jobbigt. Men skoter-turen var hur kul som helst men kallt var det. vi var ute från 11 till 4 och sen åt vi jättegod middag. tog en dusch och gick hem till en vän.

När vi kom hem väntade TV:n på oss och vi har precis kommit i ordning, storstädning och TV-bänks-inköp. och det blev så snyggt!

Igårkväll var jag och Tobbe på middag hos pappa, de va trevligt och god mat och när vi kom hem höll vi på med vrdagsrummet till kl 2, sen kan jag lova att vi var trötta..

Idag har vi inte gjrt något, bara kollat på "På andra sidan häcken" på vår jättebraiga TV :D Sen kollade jag och Tobbes pappa på datorer till mig och har hittat en bra så imorn ska jag köpa den med pappa. Snart ska vi ät middag, fläskfilé, mumsfilibabba!

Imorn är det inte någon vanlig dag heller, min älskade Tobbe fyller år, 21 (han börjar få åldersnoja :P), så vi ska äta god middag, men jag ska fira hans födelsedag senare så jag ka ordna som jag vill :) Förresten så kommer bilderna från jämtland när jag installerat programmet på min nya dator, vill ha alla bilderna där och det känns onödigt att lägga in dom två gånger med tanke på att det tar ca 5 min per bild...

Nä nu ska jag göra nått annat...

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback