Galen dag

HaHA, så onödig dag idag. kommer till skolan och ska ha matte, då fick vi ett snöre och ett papper och blev tillsagda att bilda en så stor area som möjligt med snöret och en så stor volym som möjligt av pappret (bilda en kub), det tog ca en halv timme sen gick vi och käkade och drog ut på tiden för att vi skulle ha Svenska kl 3.. Men gissa, vi hade ingen så väntade i onödan. haha, så istället gick några från skolan och spelade laserdoom :D de va kul!

Kom hem för ca en timme sen och är helt slut. Ska nog sova tidigt idag. Förresten, jag fick psykologi b så jag kommer läsa dubbel timmar individuelltval på måndagar och onsdagar, men det är de värt, för på tisdagar och torsdagar är jag ledig på dom timmarna ;)

Nä nu ska jag göra något vettigt.. typ söka jobb eller nått

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback