Förbannade jävla vårdcentral

Vet ni hur mycket jag hatar vårdcentralen i Vällingby? Så jävla mycket och jag blir så förbannad när jag som är skriven hos min mamma, som bodde i bromma men nu i hammarby sjöstad, men jag har ju pappas adress också, som bor i vällimgby, så varför får inte jag komma in i vällingby när jag inte ens har en husläkare!!!

Jag kommer till receptionen och hon undrar om jag har en husläkare, jag svarar att jag inte har någon men att jag brukar gå både till vällingby och traneberg beroende på vart jag är. Hon svarar att jag inte får komma in för hon anser att jag inte är tillräckligt akut för att få komma in där och att det beror på att de har brist på läkare till antalet patienter.. Tror ni jag blir förbannad eller? Hur fan kan dom veta om jag är mindre akut än någon annan, tänk om jag har cancer (inte för att jag tror de men) Man kan fan inte rangordna patienter.. Jag blev så jävla sur så nu ska vi föröska få tag på nån annan läkare som anser att jag är tillräckligt akut för att behandlas och undersökas. Jävla vårdcentral, gå aldrig dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback