Bra till en början skit i slutet

Dagen började så otroligt bra, har fått så mycket sponsring till UF mässan till vår monter, tänker inte säga vad för då kanske någon tar vår idé så är vi inte ensamma längre :) har vilket fall som helst börjat med riktiga lektioner nu, så idag var det kursitroduktion på två ämnen.



Först hade jag Psykologi B, vi gjorde personlighetstest då man skulle svara på typ 250 frågor, ju fler frågor desto bättre test.. Efter det hade vi Matte C (jag har ju ingen lunch på måndagar och onsdagar eftersom jag läser båda mina individuella val då) men på matten var det arbete på frivillig plats så jag och Karro gick till Il Piatto och åt och gjorde matte-projektet. Sen var det dags med en ny kurs, Religion A, verkar vara en bra kurs och lärarn verkar toppen! Vi gjorde som sagt inte så mycket så mellan Religionen och Naturkunskap B, som var nästa lektion, så jag Karro och Ida satte oss och beställde loggor som vi ska ha på våra produkter. När lektionen väl började blev jag glatt överraskad då det verkade vara en riktigt intressant kurs, tror verkligen att denna termin (MIN SISTA!?) kommer bli toppen. Efter skolan åkte jag hem till pappa för att äta middag och jobba med reslutaträkningen och balansräkningen som ska vara med i rapporten som vi håller på med. Sen gick jag hem.

Nu är jag hemma och ska gå upp och äta kvällsfika, ja det är sent men jag är sur, men tar det i nästa inlägg!
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback