Äntligen!

Nu sitter jag äntligen vid min nya dator! Jag hämtade den idag och jag blev jätteglad, så jag har installerat det mesta nu. Ska lägga in bilderna snart. Idag har jag inte gjort så mycket, var ledig idag, vi åkte från mamma vid 10 och sen skulle Tobbe skriva på nått papper i skolan så jag passade på att kolla i lite affärer. Sen åkte vi hem och ringde och kollade om datorn hade kommit och det hade den ju så vi åkte och hämtade den och åkte sen och handlade inför vårt firande av vår 4 års dag.

Vid 4 tog jag en powernap och åkte sen till Carro vid 6, till hennes underbara hus, dom flyttade nyss. Så vi åt en god middag och kollade på Let's Dance, sen åkte jag hem och det är där jag är nu. Ska installera lite mer saker, lägga in bilder och sen sova för jag ska jobba med UF imorn vid 11 :)

Ha en bra kväll. Snart kanske det kommer bilder om det inte tar för lång tid!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback