HEEEELG

Äntligen kom den efterlängtade helgen!

Idag har vi haft bild, och ja, jag lekte med gips, och ja det var superkul!! Min superhjälte är söt ;) Har dock inte fått färg i ansiktet än men men :P

Sedan tog vi långlunch på Ilpi, efter det åkte jag till kista för att åka hem med älsklingen och på samma gång kolla lite grejer, jag kom hem med väskan jag har funderat länge på om jag ville köpa, men nu följde den med hem. En foundation och ett (tro det eller ej) solpuder, jag är för blek nu, jag skäms så hoppas jag får lite färg, jag kände mig värd detta eftersom jag faktiskt inte har köpt nått på väldigt länge och jag fick lön för ett tag sen :)

Nu är jag hemma och ikväll blir det nog inte roligare än att städa lägenheten, i guess, men men, någon nytta måste man väl göra. Imorn ska jag shoppa med mammsen och sedan åka till min mormor för italiensk middag med moster och kusin och senare kommer Tobbe.

Söndag kommer jag kanske åka till Mat och Dryck mässan som hålls på Älvsjö mässan i helgen. Och på kvällen blir det antagligen plugg..

BTW, fick mail från min coach, (ja jag vet att de e töntigt men) jag har fått jättemycket beröm av alla lärare jag har på skolan, dom tycker jag är duktig! jag blev superglad :) haha

Nu ska jag kolla lite saker på nätet som jag vill shoppa imorn :)

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback