Emilias underbara tisdag

Hola amigos
Idag, tisdag 11/11, har jag varit glad hela dagen vilket jag inte varit på väldigt länge. Vi fick beröm för det vi gjorde i skolan vi hade typ håltimme hela dagen för vi fick arbeta hemifrån. Sen fikade jag och mina vänner på Café Fix på fridhemsplan, de har VÄRLDENS godaste kladdkaka! I promise.

Sen åkte jag hem till världens bästa pojkvän. Nu är jag trött. Känner inte för att plugga idag, juste ick veta att filosofi hemtentan är framflyttad till måndag vilket gjorde mig extra glad!

Förresten.  I januari har jag en plan att berätta för er om mitt företag (plus två tjejer till) Men just nu hålls det hemligt för allmänheten - inte för at någon vet nått, haha - men men, ni läsare får hålla ut. Men kan ju berätta att ni kommer älska det!

Nu ska jag komma på nått att göra innan jag dör.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback