Random days

Hej alla trogna läsare
Gissa vad, kan jubörja med att berätta att Karro, min söta vän gjorde tt bildspel med bilder och musiken till oss tjejer efter lördagen. Hon skickade den till Tobbe på msn så jag skulle få send en, men vet ni vad, hur random som helst, just den dagen (igår) som jag ska få se den, åker Tobbe till skolan för att redovisa massa uppgifter, tar med sig datorn och sen i skolan krachsar den, fattar ni, innan jag fick se bildspelet! åh, jag bli så trött.

Igår jobbade jag, gissa vem som kommer inklivandes i resturangen, Niklas i min klass, restaurangen har funnits där i en vecka och då kommer han, men det var ju trevligt i alla fall.

Slutade halv tio och sen åkte jag hem till Tobbe, det var mysigt, har inte umgåts me dhonom på länge, så vi kollade på röd drake.



Idag skulle vi ha redovisning, när vi kommer till skolan kommer vi på att vi inte har haft med nackdelar/fördelar och likheter/skillnader. Vilket hela uppgiften gick ut på..  Så vi fick typ lite problem. Men medan dom andra redovisade satt Sandra och skrev ner lite fördelar och nackdelar. Men vet ni vad, när det väl var vår tid var lektionen slt så vi ska göra imorn, hur bra är inte det? vi får en extra dag att träna och lägga till saker!

Det enda dåliga var att jag är sjuk så jag skulle egentligen vara hemma, men gick bara för redovisningen så skulle jag stanna hemma imorn men nu måste jag gå imorn också, men jag gick hem tidigare så sjukanmälde mamma mig, eftersom jag är en sån där liten 17 åring som inte får sjukanmäla sig själv!

Nu sitter jag hos mammi, och precis innan jag skulle öppna dörren kom jag på att jag skulle lämna tillbaka engelskaboken idag, typiskt, hoppas jag inte får betala nu.

Ikväll blir det plugga, ska skriva reflektion över min "JÄTTEBRAIGA!" idrottslektion... efter det ska jag och mammi titta på Grey's Anatomy och sen Lost som vi alltid spelar in =)''



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback