Hemma

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag blir så trött, först är min lärare r liten mupp och nu är blogg.se det också, skulle publicera det här inlägget alldeles nyss men gissa vad, allting fuckade sig och jag måste skriva om.. bajs dag

Du som frågade vart den rosa klänningen som Karro hade på sig förra lördgen var ifrån, jag har tagit reda på det nu, Stella McCartney kollektionen från H&M.

Nu ska jag renskriva italienskan, vet inte om jag orkar uppdatera igen om blogg.se ska fucka som det har gjort..

Förresten vet ni något som stör mig också, min tandläkare ringde mig coh berättade att jag skulle komma dit imorn kl 07.15, för att få min betskena och sen åka hem igen och sen börja 11.15, JÄTTEKUL!

Ciao

PS. Kakan ringde och berättade att jag antagligen kommer få jobbet på Coop Forum DS.


Kommentarer
Postat av: Bert

"min tankläkare ringde mig "

fniss fniss tank-läkare

2008-03-17 @ 18:27:36
Postat av: Tobias

svar: visst ere :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback