Mysig dag med Karro och lunkentussarna <3

Hej hej =)
Idag har vi haft engelska, hjälp, hatar engelska, det kändes som om mitt hjärta slog en extra volt! usch vår lärare var det segaste jag varit med om! vår lektion varade i 2 timmar och det hon sa under den tiden skulle hon kunna säga på 10 minuter. Dessutom såg hon ut som Lilla My ;D

Sen åt jag Karro på Lilla Indien (Miss Goa), jga åt chicken curry och Karro chicken tikka  masala, mumsfilibabba =) Sen åkte vi till henne och gick ut med lukentussarna <3



Nu sitter vi inne i värmen och dricker varmt te efter vår promenad i regnet. Snart ska vi åka till stan för at köpa en present till min Tobbe.

Först ska vi kolla i nya H&M katalogen som precis har kommit!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback