Underbara, undrbara dag

Kan ju börja med att berätta att jag blev otroligt missnöjd med färgen på håret, ser seriöst ut som ett trafikljus.

Dagen började med att jag åkte till Karro för att få låna l´kläder eftersom min hårfärg skärde sig med mitt klädval jag tog med till mamma. Sen åkte vi till skolan och hade snack med lärarna i smågrupper där vi fick föra fram våra åsikter om skolan, för våran utverdering var inge vidare. Efter det hade vi redovisng och det gick jättebra!

Efter skolan gick vi och åt på Ellen och sen gick vi och solade, först gick jag, Linn, Ida och Sara, sen gick Ida och Karro kom istället. Vi låg och solade och hade jätte trevligt, efter ett tag kom Nadine, Tova, Petra och Jesper så va dom där och sen åkte jag Nadine och Karro till Västermalmsgallerian och jag köpte ett par skor och ett par chinos.

Jag och Nadine fortsatte till Kista där Tobbe hämtade oss och nu sotter jag med min älskling som jag saknat så mycket!

Hoppas att ni har varit ute och njutit av solen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback