Tröött

Idag gick jag upp halv 8, åt frukost, sminkade mig och gick till bussen, klockan 9 träffade jag Karro i skolan och nu har vi börjat vårt FekB arbete, har skrivt typ 3-4 sidor i stödpunkter. Så det känns bra att ha börjat i alla fall. Jag är jättetrött och det känns inte så bra nu eftersom jag ska börja jobba på Coop Forum idag.

Nu sitter jag i skolan och ska ha Info & Iayout, har ingen aning om vad jag ska göra..
Efter det ska vi äta lunch och sen har vi två lektioner, Engelska och Svenska. 17.30 gäller det, då ska jag jobba. Ska jobba till stängning, 22.15, för tydligen så har dom ändrat stängningsrutinerna..

Nu börjar lektionen

Kanske inte hinner skirva idag eftersom jag komme rhem sent och kommer antagligen vara väldigt trött.

Ciao


Kommentarer
Postat av: karolina

lycka till gumman

2008-04-17 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback