Tråkigt

Nu sitter jag här, har riktigt tråkigt, har precis skickat in FekB:n, är skit nervös, mitt betyg hänger på denna uppgift... Måste få MVG. Har faktiskt varit jätteduktig denna helg, det enda jag har kvar är att til´lägga den där lagen som har försvunnit. Och skriva klart nån mening på mitt PM, men det ska jag göra på måndag för jag vet inte vad jag ska göra, måste fråga mina lärare.

Är skit trött, men måste vara vaken, om en timme ska jag och Tobbe åka och hämta min syster och hennes två kompisar på SBN som är på KTH. Eftersom jag är en sån snäll syster.. och för att dom ger oss pengar, hehe.

Jag har faktiskt blivit brun idag, är inte så blek längre, känns otoligt bra, kände mig som en död zombie.

Vad har ni gjort eller gör denna lördagskväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback