Torsdag

Godmorgon.
Idag hade jag en plan, men jag följde den inte. Tanken var att jag skulle gå upp kl 6.00, möta Karro och Fia vid gymmet runt 7.00 och köra ett spinningpass, men om jag inte skulle orka gå upp så tidigt skulle jag komma efter och köra lite i gymmet med Karro. Tror ni nått av de här blev av? NEJ...

Ställde om klockan till 9.00 när den ringde klockan 6.00, och när den sen ringde vaknade jag inte ändå, men som tur var ringde både Karro och Tobbe mig, så efter 45 minutr var jag uppe.. Trött tjej?

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit klart min frukost, måste nog börja göra i ordning  mig nu, om en halv timme ska jag åka...

Hörs senare
Ciao

Kommentarer
Postat av: karolina

du skulle varit med :p !!!

2008-04-03 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback