Söndag

Nu är det söndag och jag vill inte ha söndag, jag hatar söndagar, för nästa dag är måndag och då är det skola igen. Planen för dagen är;

            - Äta lunch
            - Hjälpa Tobbe med en uppgift
            - Pussa på Tobbe
            - Börja på bok-analysen 
            - Äta middag
            - Sova hos pappa

Nu ska jag och Tobbe laga mat, det blir nog, "frigående köttbullar".. haha, det är Tobbes mamma om sa det en gång och det låter så kul, det låter som om köttbullarna har ben och skulle kunna springa fårn tallriken.

image565

Jaja, hoppas ni har en bra dag!
           

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna tävla här!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback