Myskväll á Emilia och Ida

Nu har min sötnos gått, Fredrik kom precis och hämtade henne, vi hade jättemysigt, satt och pratade och åt vindruvor och brie, och lite nötter. Jag är superträtt nu efter denna dag, prov och massa träning..

Juste, Ida ringde inte långt efter att jag slutat skriva förra gången, men min mobil är konstig så hennes sms kom inte fram så hon ringde Tobbe, hehe. Så gick vi till Konsum Basgränd och handlade, köpte  chips och cola till Tobbe, sen kom jag på att jag inte hade tänkt på middag, men jag kom på den brighta idén att pappa inte bodde så långt därifrån så vi gick dit och tiggde mat, men tyvärr hade han inte handlat tillräckligt, men pappa tyckte synd om Ida som inte skulle få nån mat så vi fick gå och handla extra för pappa skulle grilla, Entricot och färskpotatis, hur smarrigt som helst, första grillningen för i år.

Neo är så himla söt, han kan säga så mycket nu idagv hörde jag honom säga iprincip 50 gånger;

"Gjilla pappa gjilla meja"

Han tycker om att se på när pappa lagar mat, och han har precis lärt sig att säga "grilla" eller som han säger "gjilla", hur söt som helst, älskar min bror så mycket!

Nä nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag nog sova, bilder kommer imorn, dock inga bra bilder....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

asså din lillebror är så jävla söt :D

Postat av: Linn

svar: vi skulle på en annan också, men det blev inte så, drog ut på krogen istället

2008-04-12 @ 12:23:16
URL: http://otterbeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback