Min uppdatering suger, förlåt

Kan ju börja med att förklara varför jag inte har tid att skriva..

  • Förra veckan skulle vi göra en bok-analys + att jag skulle börja jobba på Coop
  • Denna helg har jag varit jättetrött efter veckan som varit
  • Nästa vecka ska jag och Karro redivsa Probi AB + att vi ska göra en film på Rättskunskapen
  • Dessutom har vi nationellprov i Svenska B

Jag har alltså otroligt mycket att göra så hoppas ni förlåter mig. Har precis renskrivit "Probi AB" uppgiften och skickat den till Karro. Ska nog ta mina NP-papper (Nationella Provet) och sätta mig i solen och läsa igenonom de.

Hoppas ni har varit ute i det otroligt fina vädret idag!

Hoppas jag hinner skriva senare, men det tror jag nog

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback