Kvällen

Nu har jag och Karro pluggat och varit och tränat, Fia följde med så det var trevligt =) Vi gick inte på nått pass men vi bestämde att vi ska gå på ett Ki-box pass på söndag, längtar =)
På gymmet träffade vi Lennart, våran biträdande rektor, haha, han blev stolt över oss eftersom vi var och tränade!
Vi avslutade med en visit i bastun, där skrattade vi och pratade!

Sen åkte vi hem och har pluggat FekB eftersom vi har prov imorn, hoppas det går bra, nu är vi så trötta att jag knappt kan tänka.

Nu ska vi ta en kvällsfika sen ska vi gå upp och lägga oss, kanske prata lite och Karro kommer säkert skratta så som hon alltid gör när hon är trött, jag undrar hur mycket jag får sova, ;D Nä skojja bara, hihi


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: karolina

jätte trevligt!!! det måste vi göra om :P

2008-04-10 @ 23:32:06
Postat av: Linn

mysig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback