Jobbig dag, väldigt jobbig dag

Nu är jag hemma...

Dagen började dåligt, orkade inte gå upp men jag tvingade mig upp, när jag väl satt på bussen ringde Karro och sa att vi skulle vara i Enskede, långt åt helvete, inte där jag trodde, så det var bara att åka dit, kom 45 minuter försent..

Efter Badmintonen åkte jag, Linn, Karro och Alice och åt på Ginos, vi hade skit kul m,en ska inte berätta varför vi skrattade för ni kommer inte fatta ändå..

Efter det åkte vi till skolan och dagen kändes jäääättelång. men det var den ju inte. inte längre än någon annan. Efter skolan åkte jag till jobbet och lämnade mina gympakläder och sen åkte jag in till stan, köpte ett par skor, som var på rea, två klänningar från Gina Tricot, en grå och en mörkblå. Lägger upp bilder imorn =) Dessutom, köpte jag en ansiktsmask från Yves Roche hur bra som helst, det blir liksom ett lager, typ som, plastfolie efter 15 minuter..

image522


Klockan 18.00 var det dags att jobba, men konstigt nog hade jag någonstans glömt det så jag hade helt fel kläder, jag hade glömt massor, var inte på topp, så tror inte att min chef var så nöjd över min insats...

Tillslut kom jag hem, Tobbe hämtade mig i Barkarby, vilket var tur för jag hade och har ingen känlsel i fötterna. DET GÖR SÅ ONT!

Fick jobba över idag så Niklas och Carro kunde inte komma =(

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback