Fredag, underbara dag

Ursäkte för dålig uppdatering men jag jobbade ju igår till 22.15 sen skulle jag hem och missade bussen så jag kom inte hem förrän hakv 12. då åt jag daim-tårta, hallon och en bulle, det blev min middag.. Känns ju bra =)

Jobbet gick jättebra, och imorn ska jag jobba igen.

Idag, världens undrbaraste väder, dag allt!


Efter vår mentalaträning gick jag, Linn, Sara, Karro, Niklas och Ludde till WKB och åt lunch, ingen höjdare måste jag säga, kycklingen var för salt.. Efter ett tag åkte Sara hem för att hämta träningskläder. Då gick vi andra till "sjöpaviljongen" och satt i solen, helt underbart! vi satt ute på en brygga och solade, fick lite färg faktiskt..

20 minuter innan vi började gick vi till skolan och kom precis när Rola öppnade dörren. Sen hade vi en föreläsning om UF, ungt företagande. Efter det hade vi Rättskunskap och vi fick vår examinationsuppgift, vi ska göra en pjäs, men vi ska göra en film, ska bli så roligt, haha.

Efter skolan åkte jag, Karro och Sara till gymmet och gick på ett skivstångspass, hur jobbigt som helst, men kul! SKa börja gå på det passet varje fredag!

Nu är jag hos Tobbe och har precis duschat. Är hur hungrig som helst, undra vad det blir för mat..

Imorn ska jag och Tobbe gå här ifrån halv 12, vi ska till pappa och baka en tårta för Mie fyller år på måndag så det kommer lite folk imorn, men då är jag på jobbet...

Hörs senare

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback